7 nieuwe internationale routes vanaf de Luchthaven van Rijsel

Na de opening van haar basis in Rijsel op 1 april, installeert de luchtvaartmaatschappij Volotea nu een tweede vliegtuig op de luchthaven van Rijsel en lanceert 7 nieuwe internationale routes: Barcelona, Faro, Menorca, Athene, Rome, Malaga en Heraklion.

Verbeterde toegankelijkheid tot grote Europese steden

Met de opening van 7 nieuwe routes bieden de Luchthaven van Rijsel en Volotea hun Belgische en Hauts-de-France klanten directe toegang tot nieuwe bestemmingen in Spanje, Portugal, Griekenland en Italië. De bestemmingen zijn geschikt voor zowel zomervakantiegangers als kortere verblijven. Deze routes zullen de internationale dienstverlening en de toegankelijkheid van de Luchthaven van Rijsel vergemakkelijken, met name vanuit en naar de grote Europese hoofdsteden en steden.

Dankzij de opening van deze 7 nieuwe internationale routes en het tweede vliegtuig op de Luchthaven van Rijsel, biedt de maatschappij Volotea in totaal 24 bestemmingen aan vanuit Rijsel. De luchtvaartmaatschappij is al 10 jaar aanwezig op de Luchthaven van Rijsel en heeft bijna een miljoen passagiers van en naar Rijsel vervoerd. Vandaag biedt ze extra capaciteit in termen van beschikbare plaatsen en 4 keer meer bestemmingen dan in 2012 - en komt zo tegemoet aan de vraag van de Belgische passagiers en de regio Hauts-de-France.

Het vluchtschema in detail

• Barcelona: vanaf vandaag - 11 juli, met tot 3 vluchten per week
  • Faro: vanaf vandaag - 11 juli, met 1 vlucht per week
  • Athene: vanaf 12 juli, met tot 2 vluchten per week